Snart jul...

Härliga jul, snart är den här. Nu har "tomteverkstan" börjat fila lite på julklapparna som ska skickas till anställda och kunder. Ja, inte från mig personligen, men från jobbet. Det är ju jag som har det ansvaret och det är lika kul, och lite stressigt, varje år. Själv tycker jag att det ska vara varierande, det ska inte vara något vi givit bort tidigare, det ska gärna vara något nytt/fräscht som man kanske inte i första taget går och köper själv.

I kväll har jag tittat på diverse fina saker, både sådant som man kan äta och sådant man kan ha kvar länge. Har till slut beslutat mig för vilken linje jag ska gå på. Det känns nytt, lite ovanligt, och jag tror det kommer att bli superbra, och uppskattat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0