Söndag och Fars Dag

Gårdagen bjöd på tävlingar av bästa klass :). Streetgruppen, Konichiwa Gaga, placerade sig på 7:e plats i SM-klass, så himla roligt. Det är verkligen kul att se gruppen tävla. De har bara tränat 5-6 ggr, så det bådar gott för framtiden :). I singel gick det också kanonbra. Jag har nog aldrig sett Thilda dansa så här bra i street förut. Hon tävlar i högsta klassen, star/SM-klass 12-15 år, och slutade på en 13:e plats (!!!). Hur bra som helst.

Idag har Thilda köpt present till sin Pappa på Fars Dag och jag suktar efter en klänning. Den är så sjukt fin. Vi har också hunnit med ett besök hos Mamma och Pappa, med ett paket till lilla Pappa och lagade brunch till mina fina föräldrar. Efter det ett löparpass i Ursvik, i leran och mörkret.

 

I morgon ny vecka och nytt In Shape-pass, pust :/.

Ser fram emot onsdag :). Då blir det biokväll med min fina Elvira. Självklart premiär på Breaking Dawn part 2. De tidigare filmerna, 2 av 3, har vi sett på premiären tillsammans, så denna är inget undantag. Lite middag före såklart. Längtar...

Klänning från Tiger of Sweden
Foto: Thilda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0