Fjällentjejer

Igår kväll hade jag dejt med mina fina "fjällentjejer". Alla kunde inte vara med, av olika anledningar, men vi var i alla fall 8 av 13, bra jobbat. Det är alltid lika kul att ses. Några av tjejerna ser jag mer sällan än andra.

Vi träffades på Restaurang Niklas/Kåken, gick vidare till Sturehof och åt Moules Frites, supergott, och avslutade på Bistro Jarl. Vissa av oss gick vidare till Berns, jag var inte en av dem :-).

Idag är jag lite trött, funderar på att kanske åka en vända in till stan och strosa runt, alldeles själv. Ja, inte alldeles själv, hela stan är väl full med folk ;-). Thilda och Elvira är med kompisar och Danne ska på den årliga fotbollsfesten. Härligt att rå sig själv en liten stund.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0