Fredag...

...och i säng i tid. Nu, med andra ord. Klockan står på ringning 6.15 i morgon bitti och då bär det av till Eskilstuna och danstävling. Det är rikstävling i disco och Thilda tävlar singel. Igår kom Sofia med hennes nya dräkt. Så jättefin!!! Jag lägger upp bilder i morgon.

Vid middagshandling så åkte lite annat kul ner i varukorgen också. Jag blev så "het" på Jessies nya grytvantar, som hon fick när hon fyllde år, att jag var tvungen att köpa likadana. Ja, nästan likadana, hon har gröna grodor och jag köpte svarta apor till oss. Jättesöta :D. Ett par termosmuggar fick också följa med hem, de kommer att bli ovärderliga i bilen framöver. Fattar inte att vi inte har köpt några tidigare. Elvira har en, men inte vi, inte ;).

Såg att de på Åhlens har fått in en hel del fina produkter från Ylva Skarp. Det är på tiden. Hennes inredningsprylar är verkligen fina. Har några av hennes prylar hemma själv, både lampskärm och kudde och annat.

Natti natti <3

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0