Underbart sommarväder

Idag har det verkligen varit ett fantastiskt sommarväder. I två dagar har jag varit på en av de två årliga konferenserna som jag bokar (Management Forum).

Vi var ca 60 pers och denna gång var vi på Skåvsjöholm. Det var ett perfekt ställe i avseendet att allt är koncentrerat till en och samma byggnad. De var en givande konferens och det mest intressanta ämnet, enligt mig, var om företagets varumärke.

De hade god mat, kul underhållning och Skåvsjöholm ligger verkligen otroligt fint i Österåkers kommun.

Nu är det bara att sätta igång och planera inför nästa forum till våren :). Kanske samma ställe för en gång skull??? Vi får se. På fredag ska jag på en visning på Hesselby Slott. Det ska bli kul att se det efter renoveringen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0