Jag blir inte klok...

...de syns ju inte ens.

Är det inte domarnas sak att gå runt på golvet och se alla dansare??? Blir inte dansarna hela tiden tillsagda att utnyttja hela golvet??? Att inte stå och "gröta ihop sig". Och vad får våra dansare för det? Jo, att inte bli sedda. Ska dansarna få lida för att domarna inte gör vad de borde göra? Jag är säker på att Thilda och Linnea inte är de första av vara med om detta, men är det meningen att de ska vara så här? 

Jag kommenterade igår när vi kom till danstävlingen, inför andra föräldrar att vår danslärare Emma, som dömde på andra golvet, är ett föredöme för andra domare. Hon går runt hela dansgolvet och verkligen kollar in alla dansare. Det finns flera som gör det och det borde övriga domare ta efter. 

Jag har aldrig någonsin reagerat på det här sättet, men den här gången var det inte rättvist :(.

Se filmen och bedöm om det ser ut som om domarna "ser" våra dansare (i gröna jackor) som står längst bak på golvet. Observera att vi som filmar sitter på en läktare en bit upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0