Diggiloo...

...hade jag väl åsikter om. Lite "tråkvarning". Men jag fick omvärdera.

Blev inbjuden av Radisson på buffé och sedan Diggiloo i Hagaparken. Carina följde med och vi hade nog samma uppfattning båda, alltså inga stora förhoppningar. Men vi såg det som en kul grej och en kväll att umgås. Fast det var ju bra. Artisterna sjöng inte så mycket sina egna låtar utan mycket var av andra stora artister. Det var mycket humor också, jag säger bara Per Andersson, herre... Han är helt galen!! ;). Bästa rösterna den här kvällen var helt klart David Lindgren och Andreas Weise. David Lindgren visste jag redan men Andreas Weise förvånade verkligen.

Nu myssöndag med mycket "möten". Bella och tjejerna kommer hit vid lunch, så även svärfar med fru, sen ska vi på middag hos fina Maggan med sambo före de åker tillbaka "over there".

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0