Det blir en lugn helg

Typiskt, har känt mig lite halvhängig i veckan, flera av arbetskollegorna också. Inte så att vi har haft feber eller så, men ändå inte 100. Kände efter spinningpasset i tis att det var något som inte var helt ok.

Igår hade vi stora familjen, dvs mina föräldrar, Dannes pappa och fru, syskon och kusiner här för att fira Thilda som fyllde 13 år i onsdags. Hon blev ordentligt firad. Efter det satte jag mig i soffan och luften gick ur mig. Har vaknat flera gånger i natt och går på Ipren nu. Skulle gått på middag i kväll hos fina vännen med familj, men icke :(. Det blev tyvärr inställt. Så idag blir det att bara softa i soffan, jag måste vara friskt till måndag.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0