Att visa uppskattning

En gest för att visa uppskattning, i jobbet, kan betyda så mycket. Det kan vara allt i från en liten gul "notis" eller ett mail till en fin julklapp. Allt är välkommet och det värmer verkligen. 

I förra veckan fick jag ett jättefint mail från en kollega i Sandviken och i början på denna vecka från en i Göteborg. Mina chefer visar ofta sin uppskattning, bättre kan man inte ha det. Idag fick jag också ett fint julkort från en kollega i Tyskland och fina julklappar som tack för samarbete. Jag känner mig oerhört tacksam för alla fina kontakter, och alla arbetskollegor, som jag haft förmånen att möta under mina år på Midroc. Om jag får bestämma, så lär det bli flera år till :).

Själv är jag delaktig i "tomteverkstaden" på Midroc. Det är alltid lika kul och spännande att höra vad mottagarna gillar julklappen. I år blev det tema "koppla av". Muggar från Lots Living, choklad från Simply Chocolate och te från Nute. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0