Vad hände??

Först var det fredag och nu är det helt plötsligt torsdag i morgon. Ja, har man legat sjuk hela helgen och halva veckan, så är det tyvärr så. Har alldeles för mycket på jobbet för att vara sjuk. Vilken tur att jag kunnat jobba hemifrån, min säng har agetat kontor. Jag har ordnat så våra banker får godiskorgar, att fraktsedlar och proformafakturor för alla DHL-försändelser (julklappar) kan skickas iväg, gjort det sista på månadsavsluten, dvs rapporterat, "mina" bolag och fakturerat. Tur att man trivs på jobbet ;).
 
Nu måste jag sova, i morgon är ska jag till kontoret. Det ska bli kul att se vår nya, fina julgran som vi fick levererad i veckan, hela 2,70 m lång. Så tjusig! Hemma har endast minigranen kommit in, den står vid öppna spisen. I helgen ska det köpas gran, som vanligt kungsgran, och i år tänker jag klä den ännu tidigare än förra året. Fru Isaksson börjar bli lite crazy ;). 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0