Härliga aktiva söndag

Så skönt, sov verkligen ut i morse och hade långfrukost. Solen sken och det var klarblå himmel, jag ville bara ut. Tog med mig Elvira på en PW på 1 mil, sedan drog vi till gymet och tränade enbart kondition, härligt. Nu har jag lagat en fisk- och skaldjurssoppa med aioli och ett glas vitt till. Mumsfillibabba!!! Härliga söndag.

Snart väntar Sliding Doors, en av de finaste filmer jag vet. Har säkert sett den 5 ggr, och Elvira ingen gång. Så hon, och ni andra som inte sett den, har verkligen något att se fram emot. Det är inte en "dravel-film" enbart för tjejer, den har verkligen något mer, ett budskap. De underbara skådisarna är Gwyneth Paltrow och John Hannah.

 
Foto via 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0