Jobbe...

Yes, nu börjar allvaret. Både skönt och lite vemodigt ;). Skönt för att vardagen, och alla normala rutiner, kommer igång igen och att också få träffa mina härliga kollegor. Men också lite jobbigt för att det är ju så underbart skönt att bara koppla av och inte göra något, om man känner för det. Eller göra en massa annat än att jobba, om man känner för det.

Idag, söndag, drabbades jag av lite panik eftersom jag faktiskt inte gjort så mycket de senaste dagarna. Så jag satte fart med att måla en stol, bättra på bordet lite, tvättade och vek all tvätt i tvättstugan, rensade undan alla julsaker, förutom julgranen den får hänga med ett par dagar till. Passade även på att jobba lite kl 10 på kvällen, skickade några mail och förberedde lite för morgondagen. Så, nu känns allt mycket lättare ;).

Men, hur lätt är det att komma till ro och somna i tid så man orkar upp i morgon då? Inte lätt alls... :(

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0