Varför just nu??

Blir så trött. Lagom till att vi ska åka på semester, då får jag känning av njursten igen. Räcker det inte nu? Jag har ju haft det, och opererat mig, 2 ggr. Första gången jag opererade mig var när Sebastian var 2 år, hela 23-24 år sedan. Andra gången var ca 2 år sedan och igår fick jag ont igen. Det är ju så jobbigt, det hjälper ju inte med ipren/alvedon, jag måste definitivt ha något starkare. Som tur var hade jag ett par tabletter kvar sedan förra gången.

Idag fick jag börja dagen med att åka akut till St Görans för att ta prover och få recept inför resan i morgon. Nu håller jag alla tummar och tår jag har att det fick räcka med idag, så jag slipper det här under semestern i Frankrike. När jag kommer hem får jag uppsöka läkare igen och gå igenom samma sak som för 2 år sedan. Det blir röntgen och antagligen ultraljudssprängning.

Nu ser jag fram emot de kommande 2 veckorna med bilresan till Cannes och några stopp på vägen. Ska bli otroligt härligt. I morgon bitti, vid 6-tiden, går bilen. Jihooo :).

Elvira är hemma och passar huset och Melvin och Sebastian och Jessie, som bor nära, hjälper nog till också.

Tjing! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0