Bilsemester

Jaha, då har vi bestämt oss för vad vi ska göra på semestern. Vi ska bila till Cannes, där fam Häggkvist ska vara i nästan två veckor. Vi bilar ner och stannar på vägen, där vi känner för. I Cannes har vi hyrt en lägenhet i en vecka. Det ska bli jättehärligt! Jag har endast varit i Paris i Frankrike, så det ska bli kul att se något annat, och franska Rivieran ska ju vara fin. Maten är det ju inget fel på heller.

Inventerade garderoben lite idag. Måste se vad som ska packas med på bilsemestern. Jag vill ju både ha lite slappt till dagen, lite casual och även uppklätt till kvällen. Ska ta med mig träningskläder också, finns tydligen träningspass på hotellet, perfekt :).

Skickade efter supersköna kortare byxor härom dagen. Jag tycker de är coola och de passar perfekt till mina senaste gympisar, som jag köpte i Amsterdam. Skorna är jättelätta och mjuka, de känns nästan som att gå barfota  när manar dem på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0