Nej, nu var det länge sedan...

Tror jag, och många andra, har skrivit ett sån't blogginlägg förut. Men, jag har varit för dålig på att skriva.

I helgen var det iaf danstävling, rikstävling street/hip hop, i Söderhamn. Thilda dansade par med sin nya parkompis Linnea K. De tog hem segern. Så himla roligt!!! I singel kom hon 9:a och gruppen, som Thilda är med i, Konichiwa Gagas kom 2:a. Så det var en riktigt kul tävlingshelg.

Just nu längtar jag efter lite ledighet, inte för att jag inte trivs på jobbet, men jag känner mig så "vårtrött" just nu. Har liksom ingen energi. Jag orkar på jobbet, men på kvällen är det som om luften går ur mig. Jag behöver soooooooool ;).

Nästa torsdag åker jag och brudarna till fjälls över helgen, Sälen som vanligt. Härligt med skidåkning och att umgås med fina tjejerna. Det ska bli kanon!!! Efter det jobbar man ju bara några dagar, sen är det påsk. Hoppas på finväder båda helgerna, så jag kan få lite sol på näsan.

Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0