Nya mössor

Fina mössor från Agnes Little. Patricia, som har gjort mössorna är grym på att virka och sy. Kolla bara de coola dödskallarna. Helt underbara!!! <3

Den ena mössan är till mig, perfekt på skidresan :), och den lilla till Molly. Jag blev så kär i den rosa, söta, velourmössan att jag var tvungen att beställa en. Jag har ingen "lillsnutta" längre, som en rosa velour skulle passa, så då tänkte jag direkt på Molly. Sen har Mollys mormor Rita tänkt på mina tjejer, så jag tänkte ge tillbaka lite. Är den inte helt underbar???

Elvira har beställt en grå med vit dödskalle. Får se om Thilda vill ha en, tygvalet är oändligt.


Kommentarer
Postat av: Jane (Mollys mamma)

Hej Lena! Va gulligt av dig! Mössan är supersöt och cool på samma gång! :) Jag har inte fått mössan av mamma än förstås men jag tackar så mycket på förhand! Skickar över en bild sen när den sitter på Mollys huvud! Kram Jane

Svar: Vad kul att du tyckte den va fin. Den är så mjuk och gosig också ;). Jag gav den till mamma idag. Kram
Lena Isaksson

2013-03-25 @ 12:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0