En födelsedag

Idag har det varit en lugn och mysig födelsedag. Blev väckt kvart i 6 av skönsång från min fina familj. 
 
Agneta, Eleni och Malin, mina tjej-kollegor, grattade mig med en härlig blomstergrupp, som nu står fint på altanen, högt upp så inga rådjur kommer åt blommorna ;). Chefen grattade med saltlakrits, han vet vad jag gillar. Hellre det än tårta.

Till middag hade jag alla mina underbara barn hemma och en fin tjej, Sebbes Jessie. Till middag, mitt val, blev det Dannes berömda fiskpaket och ett härigt torrt vitt vin. Gott som vanligt.

Jag var så nyfiken, så det var kul att få höra från Jessie och Sebbe om besöket från Tyskland som de hade idag. Ett filmteam som kom inför Jessies resa, och fortsatta tävling, till Ibiza. Nu vet hon lite mer om vad som händer i tävlingen. Hon ska tydligen ha bl a Avicii och Fat Boy Slim som mentorer på Ibiza. Coolt :). Men hur ska Sebbe och Jessie klara sig ifrån varandra i 2 veckor??? Det är den stora frågan ;).

Igår var min övriga familj här, Mamma, Pappa och syrran & co. samt Carina och Kajsa, såklart. Vi satt i solen på altanen, helt fantastiskt väder var det.

Vad jag är lyckligt lottad att ha en sån härligt underbar familj.
 
 
Titta så fint gruppen står på altanen. Nu flyttar jag snart ut och äter frukosten
i vårat kök/vardagsrum/sällskapsrum. Jag älskar denna plats...
 
 
Fin Mateusskål från Carina och Tory Burch örhängen från barnen
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0