Ett I-lansproblem

Jag har smörjt brun-utan-sol otaliga gånger. Inför alla discotävlingar ska tjejerna vara bruna och även nu till sommaren före solbrännan kommer på plats, så är det perfekt med brun-utan-sol på ben och armar.
 
Att smörja "disco-bränna" kan vara lurigt. De ska ju vara så himla bruna och det finns risk att det blir fläckigt, om man inte är försiktig. Det är bra att börja några dagar innan, för att bygga upp brännan, istället för att tok-smörja kvällen innan. Det blir sällan bra. Jag började i går och har i dag och i morgon på mig att smörja Thilda till SM på fredag. 

Igår hittade jag, på Åhlens, en superbra "vante". Har inte sett en sådan tidigare. Den var från märket St Tropez. Jag slog till och köpte den och testade den igår. Det blev ju riktigt bra, inte ett dugg fläckigt och superlätt att använda. Mycket lättare än att smörja med händerna och det kändes skönare för den man smörjer in också, nästan som massage ;).

En bra brun-utan-sol som ger en snygg, naturlig bränna tycker jag är Hawaiian Tropic. Den luktar gott också. 

Framför mer "BUS" istället för tokpressande i solen. Solen, i för hög dos, är både skadlig och ger rynkor i förtid. Njuta i solen ska man göra, men inte glömma att skydda sig med solskyddfaktor. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0