Upp på berget

I morgon ska jag och Malin ta oss an "hill of tears". Denna vecka blev det fredag istället för tisdag för i tisdags kunde jag inte, jag hade ju praoare hos mig på jobbet, Thilda och Tone. Malin kunde inte, för den delen heller, hon hade ont i halsen.

I tisdags sprang jag vårruset. Försökte att starta RunKeeper men det var omöjligt, det var överbelastning med alla ca 15 000 kvinnor som skulle springa. Så jag fick gå på telefonens klocka, tiden visade på 26 min, då kunde jag inte springa fullt ut i början, så jag är mer än nöjd. Det var länge sedan jag sprang vårruset, kom inte ihåg hur banan var. Den var lätt, jag hade kunnat springa ett varv till. Jag sprang i mina nya härliga, och "glada", Nike-skor, det är som att springa barfota, de är så mjuka och sköna. Jobbigt bara att jag får så ont i mitt höger knä efter att jag sprungit på asfalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0