Nästa projekt

En snikrenovering av lilla badrummet vore perfekt. Det är så tråkigt och opraktiskt i vårat badrum.

Som det ser ut nu så har vi vitt kakel med blå bröstlist och ett golv i natursten, så vi blir lite begränsade. Men jag har kommit på en briljant idé, som jag tycker är jättesnygg. Vi kör på det marockanska!! Hoppas övriga familjemedlemmar också tycker det ;).

Jag älskar min stora skål som jag fått av Sebastian och Elvira, så jag tänkte jag kunde hitta något liknande. Skulle gärna vilja ha handfatet på ett vitt skåp med en skiva av valnöt eller ek. Skåpet får inte vara för stort, men det måste ha plats för lite förvaring.

Foto från decodesign.se och styleroom.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0