Nya stolarna :)

Wiiiii, nya stolarna är här!! Redan...

Beställde dem i måndags och fick besked om att de ev skulle kunna levereras på fredag, alt direkt efter helgen. I morse satt jag hemma och jobbade när det knackade på dörren. Det tog två dygn för stolarna att levereras från Belgien (jag skrev Frankrike tidigare). Det är otroligt grymt jobbat av företaget Retro Furnish.

Nu är stolarna på plats och på dem ligger nyinköpta fårskinnsdynor (och fårfällar på soffan). Jag är sjukt nöjd :).
 
Äsch, nu fortsätter jag jobbandet från nya arbetsbordet ;).
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie i Sundets Pärla

Åh, så fint det blev!!! Stolarna blev suveränt bra till bordet (och soffan)! :-) Tummen upp (och här är bevis på att den inte sitter mitt i handen)! :-)
Kramar som stramar, Annelie

Svar: Åh, vad kul att du tycker det!! Ja, vi är supernöjda och Melvin vågar äntligen (efter att Danne har tvångslagt honom på soffan) ligga på fårfällarna ;). Kramar
Lena Isaksson

2013-10-31 @ 10:15:02
Postat av: Helle

Hej, besökte Retrofurnish och skall beställa barstolar, såg att du har köpt dina stolar fr dem. Vilken sort är dina? Är osäker på om jag vill ha matt eller gloss/blank. Tack på förhand!
Vänligen Helena
Ps Blev super snyggt m bord & stolarna

2014-06-30 @ 23:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0