Är det höst nu?

I morse kändes det som höst, kallaste morgonen på länge, bara 6 grader. Burr, jag fick användning för nya höstrocken.

Tänkte cykla till jobbet, men icke, kände mig hängig, tog Ipren och bilen istället.

Hade kunnat vara hemma och krupit ner i sängen igen, men big no no, jag hade arbetsmöte med Anders och Lina. Vi fick det gjort som vi skulle. Hoppas chefen blir nöjd på måndag när vi redovisar resultatet ;).

I morgon är det dags för höstens första danstävling. Denna gång nära, i Vallentuna. Dansväskan är packad med danskläder och div andra attiraljer.

Nu har jag haft lite egentid, när övriga snusar gott. Jag har bläddrat i div tidningar, härligt med inspiration.

Snusa gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0