Elvira 20 år <3

 
Min lilla Flinga, du har blivit en stor tjej
För dig kanske det inte är en stor grej
 
Men för mig är det svårt att förstå
Mina barn ska ju alltid vara små
 
Jag kommer ihåg hur jag firade 20 år
Och helt ärligt, det känns faktiskt som igår
 
Idag vill jag dig gratulera
Men jag vill säga så mycket mera
 
Det spelar ingen roll att du blir vuxen, att du blir stor
Du kommer alltid att vara älskad så mycket mera än du tror
 
<3
 
 
 
Idag fyller Flingan 20 år. Det är helt otroligt!! Fast, så säger väl alla föräldrar, att det känns som igår när de var små. Men, det är ju verkligen så det är. Det är sedan man fått barn, som det känns som om åren börjat gå så fort.

Vi firade Elvira i fredags med familj och släkt. Pappa Tony var inte hemma, så han och Tuunga var inte med. Ikväll ska de gå på restaurang med henne, så då hänger jag och Sebastian med. Danne är hemma med en sjuk Thilda och Jessie jobbar, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0