Längtar efter våren

De här senaste dagarna har jag nästan haft lite vårkänslor. Så härligt när det är ljusare ute och solen tittar fram. Vi har ju inte direkt varit bortskämda med sol i januari och februari. I januari hade vi tydligen endast 14 soltimmar (!!!). Inte konstigt att vi varit trötta.
 
Jag fullkomligt älskar våren. Allt är så mycket lättare. Jag blir piggare, gladare, jag hör fåglarna (ja, det är faktiskt inte alla som ens lägger märke till dem) och jag behöver inte klä på mig lika mycket kläder. Men bland det bästa med våren är att kunna ta med mig en kopp kaffe ut i solen på altantrappan. Bara sitta där och njuta i solen i sällskap av Melvin. Och när jag sitter där så inser jag att, nu är det inte långt till sommaren.

Nu lite ytlighet ;). Fina vårkläder från Custommade.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0