Min äldsta vän

Den här helgen gick otroligt fort. I fredags hade vi mamma och pappa över på Club Sandwich-middag, inte tacos, det var väl vågat en fredag?? Det var länge sedan vi åt det och vi blev lite inspirerade när vi såg Sveriges Mästekock i veckan.  

Igår överraskade vi fina Carina, som fyller 50 år på torsdag. Carina är min allra äldsta vän, vi har känt varandra i 37 år (!!!). Härom veckan blev jag lite sentimental när jag tänkte på det och allt kul vi har upplevt tillsammans. Kände att jag ville säga så mycket, så en natt när jag inte kunde sova, låg jag och rimmade. Ja, jag vet, lite knäppt, men jag fick med både lite känslor och lite bus ;). 
 
Igår blev det iaf en helkväll med Carina. Fördrink på Storstad, 3-rätters middag och stand up på Norra Brunn och sedan gick vi till Le Bon Palais. Nja, det blir nog inte några fler besök på Bon Palais :))). Men Norra Brunn är ju underbart roligt, länge sedan jag var där. Måste gå dit oftare helt enkelt, det är ju så härligt att få skratta så mycket. Billig underhållning helt enkelt, eftersom man kan, om man vill, endast gå dit och stå i baren och hänga, och då endast betala 180 kr i inträde. Igår var det Johan Glans som var huvudnumret. Han är ju bara för härlig.
 
Carina blev riktigt överraskad, hon hade ju ingen aning om att hon skulle ut på en helkväll. Carina fick ett samtal från Anna mitt på dagen om att hon skulle vara färdig kl 5. Av mig fick Carina ett armband från Efva Attling (pencez de moy). Lena, Lena och Neta gav också Carina ett armband från Efva Attling (peace), så de matchar varandra så fint. 
 
Idag har vi varit på eftermiddagsfika hos Titti och Patric, och nu är den här helgen slut. Det är bara att se fram emot en ny härlig vecka...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0