En skjuts för huden

Nu jäklar ska huden få sig en skjuts i vintermörkret. Vinter och vinter, nåja, men mörkt är det i alla fall. Jag har bestämt mig för att testa produkter för att ta hand om huden inifrån och ut. Jag brukar vanligtvis inte äta kosttillskott/vitaminer, så det ska bli jätteintressant att se om jag märker någon skillnad. Ett, för mig, helt nytt hudvårdsmärke från England ska jag testa.

Hudprodukterna från S5 lanserades i Sverige i somras. S5 är den första hudvårdsserien av ekocertifierad medicinsk hudvård. Produkterna är unika då varje aktiv ingrediens har genomgått en gedigen klinisk studie. Jag har börjat prova S5 Restore Cream för normal-dry skin, S5 Replenish serum och S5 Renew serum. Produkterna känns mjuka och sköna och doftar inte för mycket. De känns naturliga och fräscha.
 
Alla produkterna finns på www.besmart.se
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0