Om 4 veckor...

På onsdag om 4 veckor har jag och Marie landat i New York. Det ser jag verkligen fram emot. Jag är helt övertygad om att det kommer att bli en härlig resa. Att få resa till en stad jag aldrig varit i, med en härlig väninna som har varit där många gånger. Det kan inte bli mer perfekt.

Planeringen har börjat ta sig. Ja, inte alla 5 dagar, men lite planering måste man ju göra. Vi ska åka till Woodbury Outlet, med arrangerad buss eller så hyr vi egen bil. Vi åker nog dit första dagen, då har vi det avklarat.

Boka bord på The Standard Grill ska vi göra, så vi får gå dig och äta en kväll och samtidigt ta roof top bar på The Standard. Löparskorna ska med, så en dag ska vi ta en löpartur i Central Park. Det är väl ett måste när man är i NY ;).

Lääängtar...
 
 
 
 
foto via womenshealth.se samt standardhotels.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0